Автобусні подорожі сьогодні стають все більш популярними. Пропозиції на ринку зростають з лякаючою швидкістю. Серед цікавих новачків виділяються зелені автобуси FlixBus. Про цей європейський перевізник і піде мова в даній статті.
В компанії FlixBus додатково можна знайти послуги, яких не має в інших перевізниках:
Представництва FlixBus є в різних країнах (про це поговоримо далі), але є і загальні для всіх контакти:
Офіційний сайт | www.flixbus.ua |
Телефон для зв’язку | +38 044 228 1473 |
Форма зв’язку | Перейти |
Статус конкретного рейсу | Дізнатися онлайн |
Бюро знахідок (втрачені речі) | Перейти |
Карта маршрутів | Дивитися |
Способів для замовлення квитків багато. Найбільш популярним є покупка через інтернет. Альтернативні методи:
Не надає складнощів і покупка в касах вокзалів. Тут все відбувається за добре знайомою схемою: прийшов, вибрав, купив. На інші способи подивимося більш уважно.
Найпростіший і одночасно самий ненадійний спосіб. Підійти до водія і купити квиток великої праці не складає. До того ж, це абсолютно офіційний спосіб, який не має нічого спільного з «купівлею місць у провідниці», добре знайомої багатьом жд-мандрівникам.
Є лише одна неприємність. Щоб купити квиток має бути вільне місце, а цього гарантувати без попереднього бронювання не можливо.
Постійно виникають нові пункти продажу, які завжди можна подивитися на цій сторінці. Відразу за списком основних офісів буде інтерактивна карта, за допомогою якої можна відшукати найближчого партнера FlixBus.
Крок 1. Вибираємо маршрут
Переходимо на офіційний сайт FlixBus. На першому ж вікні вказуємо параметри поїздки:
Зверніть увагу, тут же можна вказати і зворотний шлях. Увівши дані, натискаємо «Пошук».
Якщо за введеними даними є пропозиції, вони будуть виведені на екран. Якщо на зазначену дату замовити квиток можна, про це з’явиться сповіщення.
На екрані наявних пропозицій зліва розташований блок фільтрів, що дозволяють скоротити число доступних автобусів. У нашому прикладі знімемо галочку у поля «Одна пересадка», що означає підбір прямих рейсів.
При великому числі пропозицій можна обмежити їх по часу відправлення/прибуття, а також станцій. У нашому випадку залишимо все без змін.
Вибравши відповідний автобус, натискаємо кнопку «Забронювати місце».
На цьому етапі основний екран не зміниться. Але кнопка «Забронювати…» навпроти обраного автобуса перетвориться на кнопку «Видалити…», а праворуч, у кошику, виявиться потрібний маршрут.
Потрібно ще раз уважно перевірити параметри замовлення, ввести діючий промокод (якщо він є) і якщо все вірно, натиснути «Бронювати» внизу кошика.
На цьому етапі необхідно ввести реальні П. І. Б. і номер телефону. Зверніть увагу, що нижче можна додати місце багажу. Причому не одне, а кілька. Тут же можна поставити галочку в полі добровільного пожертвування на користь збереження природи.
І головне на даному кроці – натискаємо кнопку «Оплатити».
В даний час існує два основних типи оплати: банківські карти або Google Pay. Також необхідно ввести реальну адресу e-mail. Саме на неї прийде підтвердження (а також трохи реклами). Натискаємо «Продовжити».
На стандартному інтерфейсі вибираємо тип карти. Вводимо її номер, CVC, дані власника, дату, до якої діє. Натискаємо «Оплатити».
Для оплати буде запропоновано перейти на інтерфейси конкретної системи і/або банку, де буде проведена операція.
Результатом стане квиток у форматі pdf, який прийде на вказану адресу електронної пошти. Його можна роздрукувати, але допускається і пред’явлення з телефону.
Ми рекомендуємо видрукувати квиток, бо техніка має звичку ламатись, розряджатися і доставляти інші незручності.
Скористатися мобільним додаток так само нескладно. Хіба що першою необхідною дією буде його установка (Google Play, App Store). Будемо вважати, що ви змогли завантажити і встановити додаток. Інтерфейс програми російською мовою, все має бути зрозуміло. Далі все відбувається за звичною технологією. Результатом стане квиток, висланий електронною поштою.
Бронювання конкретного місця – це додаткова функція, застосовна на деяких маршрутах. За замовчуванням квитки продаються без зазначення місць, і розсадження пасажирів відбувається в порядку живої черги.
Бронювання місця цікаво тим, хто подорожує удвох або компанією, щоб опинитися поруч. Так само це зручно в інших випадках, наприклад, при бажанні зайняти місце біля столика або панорамного вікна.
Якщо у обраного автобуса (маршруту) є така функція, то і на сайті (а так само через додаток), після заповнення даних про пасажирів, з’явиться екран бронювання конкретного місця.
Дана послуга платна і залежить від довжини маршруту та типу місця. Маршрути діляться на середню (до 500 км) і велику (понад 500 км) дальність.
Розцінки на середню дальність:
Розцінки на велику дальність:
У вартість стандартного квитка на більшості маршрутів FlixBus входить перевезення:
Додаткове місце багажу оплачується окремо. Вартість 59 грн, якщо оплачується при бронюванні квитка, і 120 грн, якщо оплачується після покупки квитка, у т. ч. у водія.
Ці розцінки поширюються на додатковий багаж, якщо його ваго-розмірні характеристики не перевищують параметри звичайного багажу (до 20 кг, і 50х80х30 см). Ненормативний багаж (перевищує ці показники) оплачується за спеціальним тарифом: 250 грн.
Зверніть увагу, що і в ненормативного багажу існують обмеження. Він не може бути більше 30 кг ваги, а сума параметрів довжини + висоти + ширини не повинна перевищувати 240 див.
Скасувати або змінити дані пасажирів можна на будь-якому етапі до початку руху автобуса. Потрібно розуміти, що зміни даних пасажирів не призводить до скасування бронювання. Одночасно, зміну дати або часу маршруту є операціями та ануляції бронювання формування нової броні.
Відповідно, як за зняття броні взагалі, так і за зміну дати/часу маршруту, забирається певний збір. Тобто сума за квиток буде повернута не повністю, а за вирахуванням цього збору. Сума повернення залежить від вартості маршруту і часу, що залишився до виїзду автобуса.
Здійснити скасування бронювання або змінити дані пасажирів можна через спеціальний сервіс перевізника, що знаходиться на цій сторінці.
Уміння приходять з досвідом, але бажають заощадити і ті, хто планує скористатися Flixbus вперше. Тому кілька порад:
Обов’язково уточнюйте розташування точки прибуття. Нерідко зупинки можуть перебувати в передмісті або на околицях, тобто потрібно буде запланувати ще й додатковий маршрут до необхідного місця.
Головне – це документи. Паспорт в більшості випадків перевірять і при посадці, але й на кордоні він необхідний. Так само як і віза / право безвізового в’їзду, і всі підстави для перетину кордону (кошти, бронь готелю, зворотний квиток тощо).
Обов’язково майте з собою документи і при перетині кордонів всередині ЄС. Попри Шенгенську угоду, поліція має право перевірити документи, чим і користується в 99% випадків.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy