На тлі економічної кризи через пандемії коронавіруса, питання заробітку все частіше турбує іноземців у Польщі. Одним із дієвих способів отримання доходу є інтернет-підприємництво, доступний практично кожному, хоч трохи знайомому з комп’ютерною технікою. Але який проект буде вигідний в поточних обставинах? Про дев’ять ідеї бізнесу у 2024 році в цьому матеріалі.
Очевидно, що в інтернеті може бути величезна кількість різних методів заробітку. Створення сайтів, додатків, програмні продукти – все це приносить високий дохід, але вимагає певних знань і досвіду, і навряд чи потребує додаткових ідеях, оскільки спрямоване на виконання готових проектів. Сюди ж можна віднести копірайтерів, блогерів, новинні проекти і т. п. Про все це не буде в нашій статті.
Головний напрямок для діяльності і досвідчених користувачів, і зовсім новачків – інтернет-торгівля. Саме про ідеї створення магазинів в мережі і буде розказано далі.
Ще кілька вступних слів. Надані дев’ять ідей засновані на аналітиці соціальної мережі Pinterest – максимальна кількість тематичних запитів та розміщених матеріалів в IV кварталі минулого року і на початку 2024-го. Це теми, якими цікавиться велика кількість народу, а отже потенційних покупців.
Насправді опубліковано не 9, а 10 напрямків, і перше з них – гендерно нейтральна одяг, наприклад, жіночі весільні смокінги. Знаючи традиціоналізм польського суспільства, представляється, що даний тренд потрапив в лідери примусово, в кон’юнктурних інтересах. Але, все може бути, і поляки можуть з часом покинути комфортну зону здорового консерватизму, тому на цю тему вкажемо, як на додаткову, але в загальному переліку використовувати не будемо.
Торгівля – це прибуток, прибуток – це добре. Можна було б і зупинитися на такій примітивній схемою, але подивімось трохи глибше. Чим цікавий інтернет-проєкт:
Останній пункт є максимальний інтерес, особливо в умовах зниження доходів та/або робочих годин на основній роботі. При цьому може реєструватися індивідуальний підприємець, що, як відомо, доступно не всім іноземцям, а тільки володарем карт поляка, сталего побиту, довгострокового резидентства ЄС, часовего побиту, але виключно на умовах возз’єднання сім’ї, шлюбу з громадянином, студенту денного стаціонару, по своєму бізнесу і з гуманітарних обставин.
Зверніть увагу на возз’єднання сім’ї. Виходить цікавий момент. Наприклад, чоловік, що має КЧП по роботі, відкрити ІП не може, а його дружині, яка має карту по возз’єднанню, даний інструмент доступний.
Деякі з представлених ідей здаються логічними, але є й такі, що викликають подив. Але, нагадаємо, це дані реальних запитів, а значить потенційний попит на зазначену продукцію дійсно існує.
Саме таку термінологію – усвідомлене споживання – використовують для цього явища. Мова про бажання великого числа людей позбутися від проблеми з освітою сміття, і, в якості одного із заходів, вони бажають купувати товари, відходи (упаковка, залишки тощо) від яких або повністю переробляються, або вже виготовлені з вторинної сировини, або зовсім не залишають сміття.
В якості таких прикладів наводиться наступна продукція:
До цієї категорії відносять і інші товари, можливо тематичної спрямованості, які виготовлені з вживаних речей, або залишають після себе мінімальну кількість сміття. Часто шукають подібні прикраси для весіль – паперові квіти, віньєтки, упаковки для подарунків і т. п.
Дуже популярні запити про різних засобах догляду та відпочинку, необхідні в щоденному житті, в модному зараз мінімалізмі здорового способу життя. Суть ідеї зібрати в одному місці (інтернет-майданчику) товари різного спрямування, але необхідні покупцеві щодня.
В якості прикладу взаємозв’язку товарів і дій пропонується орієнтовно така схема:
Очевидно, що таких схем може бути величезна кількість, так само як і супутніх до них товарів.
Начебто нічого незвичайного – прикрашати свій будинок завжди хотіли. Але ситуація з пандемією змусила поглянути на житло інакше. Тепер ми тут може не тільки жити, але і працювати, розважатися, тобто проводити значно більше часу.
На це і спрямована ідея. Суть збільшити рівень комфорту згідно з вимогами сучасності, але не за рахунок високої вартості. В якості прикладів наводяться:
Тематика може бути і інший, наприклад, спрямованої на любов проживає до музики. Тоді мова піде про специфічну меблів, засобах догляду за вініловими пластинками й т. д.
Тематичні вечірки – це далеко не новина, але їх популярність все більше. Але в даному разі йдеться навіть не про великих святах, а про досить буденних, часто вечірніх, домашніх заходах.
Зараз у великих супермаркетах дуже популярні дні / тижні / місяці, присвячені різним країнам світу. «Тиждень мексиканської кухні», «Місяць латиноамериканських продуктів» і т. д. Завдання підлаштовуватися під ці тренди, і пропонувати покупцям супутні, краще недорогі, речі. Наприклад:
Треба тільки чітко проаналізувати пропозицію великих мереж, і постаратися підібрати тематичні товари, які супермаркети не пропонують.
Для аналізу обстановки можна використовувати т. н. газетки – спеціальні рекламні буклети, з певною періодичністю випускаються магазинами.
Більш тривалий домашнє проведення часу призведе і до більш тривалого спілкування зі своїми улюбленцями. Господарі, як правило, і так фанатично віддані своїм собакам, кішкам тощо, але чим довше їх щоденне спілкування, тим більше бажання зробити якийсь подаруночок.
Звичайно, звичайний корм, повідці, засоби догляду – це все не можна назвати оригінальним, але в якості додаткових аксесуарів можна запропонувати:
Пропонуючи оригінальні, красиві речі, не варто забувати і про банальні, але необхідних товарах (кормах, ліки тощо). Чому б людині, і так робить замовлення у вашому магазині, не придбати заодно і щось для щоденного споживання, а вам на цьому трохи не заробити? Особливо враховуючи, що купити пакетик корми можна і в сусідньому магазині по шляху до клієнта.
Нові тренд в Польщі, пов’язаний з відпочинком за кордоном, називають Slow Travel. Вже з назви зрозуміло, що це явище не тільки польське, але його популярність в цій країні дуже висока. З’явилися такі подорожі як альтернатива раніше популярному «галопом по європах» або «10 країн за 10 днів». Відповідальна подорож – це ретельне, без поспіху, вивчення однієї обраної країни.
Продаж туристичних путівок – рішення неоригінальні та непростий, а ось пропонувати якісь супутні товари з акцентом на Slow Travel, цілком можна:
Як видно, деякі теми перегукуються, і ідеї можуть бути об’єднані.
Неорганізований відпочинок, барбекю – завжди були популярні в Польщі. Проте в нинішній час вони отримали новий імпульс розвитку. Тепер все більше в тренді природний, дикий відпочинок, але з максимально можливим комфортом. Звичайні посиденьки на річки» тепер все частіше нагадують кемпінг.
В якості супутніх товарів можна запропонувати:
Звичайне барбекю в Польщі все більше нагадує кемпінг
Одне з популярних напрямків у цій галузі – складні до мінімальних розмірів предмети: стільці, займають місце як термос, надувні матраци, які в здутому стані поміщаються в жіночу сумочку і т. п.
Цей тренд здається досить дивним – звідки раптом прокинулася любов до космічної тематики? Але факт є факт: космос знову в моді, та запитів на цю тему величезна кількість. Причому мова йде в першу чергу про дитячих святах.
Що запропонувати по даній темі? Вибір широкий. Різні гаджети для «космічного зв’язку», костюми, маски, специфічний антураж, величезною популярністю користуються «космічні) солодощі: торти, печиво, мармелад або джем в тюбиках і т. п.
Тут вже може поєднуватися кілька попередніх пропозицій: від «Усвідомленого споживання» до тематичних вечорів та ін.
Одним з найбільш стійких трендів є мода на 90-ті роки ХХ століття. Тут головне зрозуміти, що політичні пертурбації забулися, і згадувати про них мало хто бажає. Мова йде про зовнішніх проявах. Ось приблизний перелік популярних товарів:
Так само беруть нарозхват товари, пов’язані з популярними в 90-ті серіалами – «Друзі», «Беверлі Хіллз 90210» і т. д.
Чому ні, якщо ви в змозі забезпечити ряд обов’язкових факторів: іноземна мова і вивчення місцевого попиту. Але, напевно, головним будемо можливість оперативного реагування – вибудова логістики так, щоб клієнтам було цікаво звертатися за замовленнями.
В іншому випадку, знайдуть місцеві продавці, що пропонують більш привабливі умови.
Безсумнівно, цікавими пропозиціями, якісним дизайном, цікавими матеріалами. Однак усього цього недостатньо! В інтернеті сьогодні тисячі, якщо не мільйони магазинів подібної тематики. З’явиться ще один, і будь-яка пошукова система виявить його, покаже результати… мільйон першим. Чи багато знайдеться потенційних покупців, готових так ретельно шукати в мережі ваш магазин? На наш погляд, цифра нуль не сильно відрізняється від дійсності.
Що ж робити? Існують спеціальні фірми, що надають послуги з розкручування сайтів. Їх завдання як раз підняти ресурс в результатах пошукових систем. Ці витрати доведеться запланувати для впровадження проекту. Ставтеся до них як до реклами, без якої не обійтися.
Власник інтернет-магазину може бути будь-якої форми власності: і індивідуальний підприємець, і Spółka z o.o., і Spółka cywilna, тощо. Частіше, звичайно, невеликі проекти віддають перевагу реєстрації в вигляді ІП.
Процес реєстрації ІП має свою специфіку та нюанси, і вимагає певних зусиль. Але виконати все можна через інтернет, а про те, як це зробити, детально розказано в цій статті.
Термін «самозайнятий» у Польщі застосовується часто, проте для цієї категорії бізнесменів немає окремих норм або правил, як заведено в деяких країнах СНД. У РП «самозайнятими» часто називають в розмовній мові індивідуальних підприємців, у яких немає найманих працівників.
Відповідно, це той же ІП, а значить вимагає тієї ж реєстрації, і з тим же правом може мати свій інтернет-магазин.
Ми використовуємо файли cookie для максимальної зручності користувачів. Перебуваючи на сайті, ви приймаєте правила використання файлів cookie.
Privacy policy